Feb 19, 2011

S.L.S.

Ahhhh, sleeping in, breakfast with the hubster, and crafting in my pajamas!  Seriously.  Love.  Saturdays.

Thought I should get caught up on those 365 Cards challenges.  I am lovin' sketch week, I gotta tell you.  I am so inspired by the DT's examples + seeing what the other participants have done.  It's like the creative juices are just a'flowin in my craft room, and my seriously depleted fund-raising card stock is getting replenished at an unforeseen rate!  Yay!  

Anyhooo, without further adieu, here are my submissions for the 365 challenges to date:

Day 364 - a challenging sketch by Hannah.  I don't know why this one was so difficult for me, but I gotta tell you that my first card ended up in the dustbin (and shall never see the light of day again).  I am happy with this one though...

Done on a dollar store card blank like most of my cards
(I sell my cards for $5 each, and $4 of that goes to charity - this strategy helps keep my costs down)  
DP - 7Gypsies & the tag is cut from October Afternoon (Thrift Shop)

Day 355 - I am so inspired by Sophie's clean and simple style, but I've figured out that simple isn't simple.  It takes an expert eye to take three components and arrange them for the best effect.  I haven't mastered it, but I sure do admire it...

Dollar store card blank; Card Stock is Paper Source (Melon)
Image - Sugar Nellie (Anime);  Sentiment - Stampendous;  Ribbon is stash...

Day 356 - When I saw Heidi's great sketch this morning, I knew just what I wanted to do - a window.  I had another pre-coloured Sugar Nellie, so I popped her in the window and voila!  Quick card, but I think she turned out kinda cute...


Dollar Store card blank; DP is Cosmo Cricket (clouds)
Image - Sugar Nellie (Anime); Sentiment - Kaiser Craft; dollar store pearls


Hope your Saturday is turning out to be as wonderful as  mine is!  Gonna go get dressed now.  The sun is peeking out, and I don't want to miss it.  Gonna take my ol' dog for a saunter  (he doesn't walk any more, he meanders).    - Carolyn

5 comments:

Heidi said...

These are so fun! I love that last one with the cloud paper peeking through the window. Great job!!

jessica said...

Love your cards!!!
When you get a moment stop by my blog and pick up the award I gave you.
http://chick-n-scrap.blogspot.com/2011/02/2-stylish-blogger-awards.html
Enjoy!
Jessica

Hannah said...

Great cards! I really like the third one with the window :-) Thanks for playing along with us!

Patti J said...

Gosh, can't pick a fave! These are all awesome! Hey you, I guess Blogger must have unsubscribed me or something - all of the sudden you stopped posting (lol). However, like a bad penny, I'm back to stalk you again! Great cards! Must find time for some 365 fun! Hugs...

Anesha said...

Great card, love the flowers in your first one. Thanks for visiting my blog. Anesha :)